GeriCall@Home - Specialist Ouderengeneeskunde aan huis

Verwijzen

Samen sterk voor Ouderenzorg

Bij GeriCall zetten we ons in voor de verbetering van de kwaliteit van leven en het welzijn van kwetsbare thuiswonende ouderen. Onze specialist ouderengeneeskunde biedt op verwijzing van de huisarts gespecialiseerde medische zorg aan oudere patiënten in hun eigen woonomgeving. Zij beoefenen hun vak in de volle breedte.

Bij huisbezoeken leveren wij de volgende medische consulten:

Diagnostiek en Behandeling

Medische Consult: Uitvoeren van uitgebreide medische beoordelingen om gezondheidsproblemen te diagnosticeren.

Behandelplannen: Ontwikkelen en uitvoeren van behandelplannen voor acute en chronische aandoeningen.

Medicatiebeheer: Evalueren en aanpassen van medicatie om bijwerkingen te minimaliseren en effectiviteit te maximaliseren.

Samenwerking met andere Zorgverleners

Multidisciplinair Overleg: Samenwerken met huisartsen en andere zorgprofessionals om een geïntegreerde zorgaanpak te waarborgen.

Regionale samenwerking: met VVT instellingen leveren wij medische verklaringen in het kader van de Wet Zorg & Dwang.

Lokale samenwerking: binnen woonzorgcentra werken we samen met huisartsen voor de beste medische specialistische zorg.

Verzekerde zorg bij Gericall

De zorg die wij leveren valt onder de verzekerde zorg. GeriCall heeft contracten met alle zorgverzekeraars (Zvw) en zorgkantoor Zilveren Kruis Rotterdam. Wij sturen de rekening direct naar de zorgverzekeraar, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over de administratieve afhandeling.

Voor specialist ouderengeneeskunde zorg thuis is het eigen risico van de overheid van toepassing. Dit betekent dat de kosten eerst worden verrekend met uw eigen risico voordat de zorg door de verzekeraar wordt vergoed.

Complimenten, verbeterpunten en klachten
01 / 0

Uw terugkoppeling verbetert ons proces. Wij horen graag van u.

Heeft u een compliment of verbeterpunt waardoor wij onze dienst- en zorgverlening kunnen verbeteren of doorzetten? Laat dan een review achter op ons client tevredenheidsonderzoek. Klik hier.

Is er een probleem of heeft u een klacht in de huidige dienst- of zorgverlening wat wij direct moeten oplossen, dan belt u 085-8081467 (tussen 9:00 en 17:00 op werkdagen) of mail home@gericall.nl. Wij streven ernaar om uiterlijk binnen 2 werkdagen uw klacht op te lossen.

Zie ook klachtenreglement GeriCall@Home

Wij worden beter door uw inbreng!

Geschillencommissie Zorg

Wij zijn aangesloten bij de geschillencommissie zorg. U kunt daar een klacht neerleggen bij het klachtenloket zorg (De Geschillencommissie Zorg) zodat zij ons kunnen adviseren. Mocht uw klacht leiden tot een geschil dan zal dit in hun protocol en commissie worden opgepakt.

Contact
Telefoonnummer: 0858081467 Mail: home@geriCall.nl. Bezoekadres: Nieuwe Parklaan 25, 2597 LA Den Haag (alleen met afspraak).